søndag 3. februar 2008

Lekeland, lørdag 2 feb :)

Lekeland

Lekeland

Tanja

Kjetil og Markus



Jeg, Tanja, Kjetil og hans kamerat Markus var en tur til lekeland fra kl halv 3
til kl kvart over 6. Vi stor kosa oss. Ungene leker, jeg drakk kaffe og ser på folk.
En del gråter ungene, bråker, høy støynivå.

kl 5 ble lekeland plutselig helt mørk og vi skjønte ikke noe, plutselig blinke og masse
fargelys og det ligner som pub. Barna ble spinnvill og danser, hyler, høyere stemmingen.
Det varer ca halv time så ble det normal lys igjen. Ser at en del barna ble skuffa.


Video av Tanja som danser i lekeland


1 kommentar:

Ellen Charlotte sa...

Hei Miasen!

Så kult ungene dine har hatt det i lekeland, hvor var det? Det var virkelig kult med sånn disko lys og musikk, moro for barna..Ellers må jeg si tusen takk for din kommentar i min blogg..Så artig at mange har blogger pr.idag..
Ellers alt bra med deg?Lenge siden vi har snakket sammen sist..hmmm..
Det var leit det med Frøya siden jeg leste om hunden som du måtte levere tilbake..Det var tungt,ikke sant..
Vi får snakke mer siden for nå må jeg gå og legge meg..

God klem