søndag 13. januar 2008

Kopi det av Stinemor :P

Kan.
Bare.
Skrive.
ETT.
Ord.

(Det er ikke så lett som du tror.)

1. Hvor er mobiltelefonen din? Bord
2. Beskriv kjæresten din? Har ingen..
3. Håret ditt? halvlang
4. Moren din? Østlandet
5. Faren din? Østlandet
6. Hva er favorittingen din? Mobil og pc
7. Hva drømte du i natt? Om bassenger
8. Din favorittdrikke? Fanta Exotic
9. Din drømmebil? Hmmm ingen ennå..
10. Hvilket rom er du i? Stua
11. Eksen din? ikke min sak, dems problem :P
12. Din største skrekk? Ensomhet
13. Hva vil du være om 10 år? lykkelig
14. Hvem var du sammen med i går? foreldre min, ungene og Frøya
15. Hva er du ikke? Varm
16. Det siste du gjorde? Blogget
17. Hva har du på deg? Olabukse og t-sjort
18. Din favorittbok? Ingen
19. Det siste du spiste? Kveldsmat
20. Livet ditt? Er fornøyd med livet mitt.
21. Humøret ditt? dag til dag ;) meste gode humør
22. Vennene dine? De er bare så fantasikt
23. Hva tenker du på akkurat nå? Kun jeg som vet det :P
24. Bilen din? Ja. Stasjonvogn, Golf
25. Hva gjør du akkurat nå? Skriver her jo
26. Sommeren din? Sommer er favoritt tid mitt
27. Sivilstatus? Single
28. Hva er på TV’en din? Tv3
29. Når lo du sist? inatt
30. Sist gang du gråt? Huske ikke
31. Skole? Slutte for mange år siden.. Heldigvis.

Om noen skulle ønske å ta denne listen for seg og gjøre den til sin egen - vær så god.

2 kommentarer:

Rex sa...

Din TÅSK!!!!!! Du skal bare skrive ET ORD!!!!!! ET ORD. ikke flere ord... tååååsk. looool... heheh.. men du er ikke alene om det. det er flere som glemte seg bort.. Hehe. ler

Ann`s Side sa...

hei hei, takk for sist på hafjell:) Har lagt ut noen bilder på bloggen min;) Og la deg til i linklista mi, håper det er greit!!:) Ha en superflott helg:)