onsdag 16. april 2008

Hva skjer i siste?

Hei.. Det er lenge siden jeg skrev noe her bloggen.

1 April dro min lillesøster til Australia og blir der kanskje til januar eller februar.
Heldig hun er ;) Så klart vi savner henne men viktigst er at hun skal ha det bra og trivsel
der nede :) Vi hadde søsterdag den 29 mars (lørdag) Det vil jeg skrive litt om det.

Da jeg og eldst søster ankommer til foreldre våres, der ser vi ei sikkeli nervøs lillesøss.
Hvorfor hun er nervøs, jo at vi skal overrasker henne med noe som vi alle skal gjøre sammen.
Han aner ingenting hva som skal skjer og spør så mye spml til oss. vi lurte henne masse og
det var mange godelatter i huset. Så kommer søss nr 2 å hente oss søster. Gjett om vi tar også med
pappa. Lillesøss skjønte ingenting hvorfor pappa skulle blir med siden det er bare vi 4 jenter. Det vi tar med pappa pga gjør lillesøster forvirret.- Da dro vi mot oslo og endelig framme til Skytterkollen i oslo.. Gjett om lillesøster ble helt vill og sikkeli glad at vi skal prøve med forskjell typer skyttinger.. Vi prøvde mange forskjell.. fra dem søte lite til den svære som jeg vet ikke hva heter.. Så dro vi hjem å spise taco som mamma laget til oss alle.. Vi drakk og pynter oss. Foreldre ble hjemme, vi jentene dra til byen i Drammen for å feste videre.. Mye skjer men gadd ikke skrive her ellers blir det meget laaaang fortelling.. Så jeg bare skrive liste hva som skjedd...

* Dansing * Mobil min ble sjålet *Jeg ga kyss på kinnet til politimann *Jeg og lillesøss falt og ruller ned i trappene ved togstasjon *Blør fra høyre fingern min

Da vi alle kom hjem fra byen. Gjett om hva vi gjorde?? Jo vi bade boblebad, drakk videre, skravler og mye tuller i boblebad. Dag etter var vi alle jentene sikkeli fyllesjuk og vi alle syntes det var kjempe gøy fest vi alle 4 søster. Det må vi gjøre igjen..

Legg noe bilder av skytting nest innlegg :)

Ellers ikke noe spesielt i april mnd :) Litt rolig og godt var det :)

Ingen kommentarer: