lørdag 29. september 2007

Hva skjer i siste dagene?

Ble 29 år på onsdag 26 sept, så det er bare 1 år igjen jeg blir 30 år :O jaja tida går fort :S

Torsdag kjøpte jeg nye mobil, Sony Ericsson Z310i. Er fornøyd med denne mobilen :)

Fredag kom Stinemor til Drammen, hentet jeg og ungene henne og direkte til Holmestrand å levere ungene til Tommy og Beate. Bla bla litt med Beate før vi videre til Horten og ta ferje over til Moss å møtte en par.. Hvorfor møttes vi en par der?? Jo fordi Stinemor har kjøpt seg en nyyyyyyydelig valpen som heter Rex og er blanderase, 8 uker gammel.. Åååå så nydelig Rex er.. Så kjørte vi videre til Nittedal og slappe av med valpen.. Rex var så nysgjerring i nye hjem. Går rundt og lukte.. Tisse på gulvet, jeje gjør ikke noe.. Det er bare å lære Rex opp å tisse ute og ikke inne :):)   Gratulerer så masse med nye valpen, Stinemor :D:D

Så sovne vi ca 1 tiden.. Sove lenge, jeg.. Var så goooodt siden hadde ikke sove mye i 3 uker.. makan.. Så ble jeg vekket av Stinemor, Rex, sønn til stinemor og 2 kamerater til sønnen hennes.. jeje koselig det da :P Stå opp og slappe av.. Bla bla og kjørte Stinemor til matbutikken så hjem til henne og hive henne ut.. lol.. Så dro jeg rett hjem.. Makan var så dritt på vei til hjem.. Sikkelig regnvær og vått vei at det var ikke så lett å se og var litt glatt siden dårlig hjulene i bilen er.. Må skaffet meg bedre bil-dekk... jeje..
Nu er jeg hjemme.. Skal rydde her hjemme og vaske hele leil imorgen.. Da er det rydding og ren fra imorgen.. Å blir digg det :P  Ha en flotte lørdag, folkens...

Ingen kommentarer: